γιόγκα χαλάρωση διαλογισμός γιόγκα χαλάρωση διαλογισμός γιόγκα χαλάρωση διαλογισμός γιόγκα χαλάρωση διαλογισμός γιόγκα χαλάρωση διαλογισμός γιόγκα χαλάρωση διαλογισμός γιόγκα χαλάρωση διαλογισμός γιόγκα χαλάρωση διαλογισμός γιόγκα 
στρες άγχος ένταση στρες άγχος ένταση στρες άγχος ένταση στρες άγχος ένταση

     English     

.προηγούμενο          YOGA HOME          επόμενο.


ΣΤΡΕΣ – ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΓΙΟΓΚΑ!!!

Για σας γίνονται εντατικά σαββατοκύριακα και με εξειδικευμένα θέματα.

"Η ένταση και το στρες δεν έκαναν κανέναν πιο ευτυχισμένο

ή πιο αποτελεσματικό στη δουλειά του
"


Πώς Αντιμετωπίζουμε το Στρες και την Ένταση

   Η ζωή μας έχει διαμορφωθεί μέσα στην ένταση, το άγχος, τους φόβους, τη μοναξιά, την ελάχιστη σωματική κίνηση, τον περιορισμένο ελεύθερο χρόνο. Μπορούμε να ζούμε λίγο πιο ανθρώπινα με τη βοήθεια της γιόγκα. Το άγχος όμως δημιουργεί πολλές επιπλοκές. Δεν είναι όμως απαραίτητο να υποφέρουμε από συμπτώματα όπως:

ανεξήγητες ενοχλήσεις

παλάμες που ιδρώνουν 

πεσμένη ενέργεια

αύξηση αγωνίαs

ζαλάδα

πονοκέφαλοι 

χρόνιο άγχος 

χρόνια κούραση 

ερεθισμένα νεύρα

παράξενοι πόνοι - νευρικοί 

μυϊκά μουδιάσματα ή τινάγματα 

οι εντάσεις κρύβονται σε περιοχές κλειδιά

και ταλαιπωρούν:

 το πάνω μέρος της πλάτης - ωμοπλάτες ώμοι

κόμπος στο λαιμό – οισοφάγος - σφιγμένοι

σαγόνια - σφίξιμο δοντιών

πόνοι στο στήθος

ναυτία

 στομάχι - διαταραχές

αυχένα - αυτιά - πόνοι

 έντερα - διαταραχές

φόβος ότι θα ξανασυμβεί

 

     η ένταση και το στρες «φωλιάζουν» σε ζωτικά όργανα

 Η γιόγκα μπορεί να αντιμετωπίσει όλα τα παραπάνω με το «άνοιγμα» της  αναπνοής   και την υποστήριξη του σώματος οξυγονώνοντας το αίμα και διευκολύνοντας την  κυκλοφορία  του.

 Με την κατάλληλη υποστήριξη, σε ήσυχο περιβάλλον, μπορείτε να πάρετε μια ανάσα που  θα  σας χαλαρώσει θα αποβάλει την ένταση και το άγχος, και θα βοηθήσει το σώμα σας να εκφράσει  την δυναμική των ικανοτήτων σας. Έτσι ο οργανισμός σας θα μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της καθημερινότητας σε όλα τα επίπεδα.  

Η γιόγκα θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το στρες και την ένταση. Η γιόγκα  θα σας ελευθερώσει από τις επιπλοκές που δημιουργούν. Έχει πολλούς τρόπους: την καθοδηγούμενη  χαλάρωση, την απελευθέρωση της αναπνοής και τις ασκήσεις γιόγκα (asana όπως λέγονται στη γιόγκα) που γίνονται σε συνδυασμό με την αναπνοή είναι όλα τόσο αποτελεσματικά. Γιόγκα για την καλύτερη σωματική, ενεργειακή, νοητική και ψυχική κατάσταση. Μπορείτε να τα βρείτε όλα στο Κέντρο μας. Ελευθερώστε και δυναμώστε την αναπνοή σας με την καθοδήγηση του Ι.Κένη. Η αναπνοή είναι η πιο προσιτή πηγή ενέργειας, διαύγειας και ζωντάνιας που έχουμε.

Ο  Ι.Κένης δάσκαλος γιόγκα και διαλογισμού δημοσιεύσε 29/04/2004 και ανανέωσε:07/07/2007
.    .

Επικοινωνία και πληροφορίες ΕΔΩ & Mail: info@yogainathens.gr

.    .      

Η αναπνοή όταν έχουμε άγχος και πώς να τη βελτιώσετε άμεσα εδώ>>

.

Μία από τις πολλές τεχνικές της γιόγκα για την αντιμετώπιση του άγχους εδώ>>

Ξεκινήστε το μάθημα "Η Καθοδηγούμενη Χαλάρωση" ευνοϊκό για να αντιμετωπίσουμε το άγχος>>

.

<<γιόγκα   1     3      6   7   8   9   10  11   12   13   14   15   16   17   yoga>>

   >>σελίδες με πληροφορίες για τη γιόγκα τη χαλάρωση και το διαλογισμό<<

.

προηγούμενο          YOGA HOME                       επόμενο

.

up/επάνω

Η γιόγκα είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος για να αντιμετωπίσουμε το στρες, την ένταση και το άγχος. Η γιόγκα θα σας ελευθερώσει από επιπλοκές του άγχους. Ειδικά η χαλάρωση της αλλά και οι αναπνοές της (pranayama: ενεργειακές τεχνικές της γιόγκα που συνήθως σχετίζονται με την αναπνοή) είναι μόνο μερικά από τα πολλά βοηθήματα που χρησιμοποιούμε. Στρες ή Γιόγκα λοιπόν;