YOGA HOME

                   

ΑΥΤΟΫΠΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

 

     Ένα μάθημα μας της Γιόγκα κλείνει με μια σύντομη χαλάρωση με διαφορετικό θέμα ανάλογα με τις ανάγκες και την δυναμική που έχει το μάθημα κάθε ημέρα (βλέπε εβδομαδιαία μαθήματα γιόγκα). Ανεξάρτητα από το μάθημα γίνονται εξειδικευμένα θέματα, συνεδρίες με καθοδηγούμενη χαλάρωση ή και αυτοΰπνωση. Όταν είμαστε πραγματικά χαλαρωμένοι μπορούμε να περάσουμε πολύ θετικά μηνύματα που μένουν μέσα μας στο υποσυνείδητο. Επειδή αυτές τις τεχνικές από την παράδοση της γιόγκα αποδεικνύονται τόσο αποτελεσματικές τις χρησιμοποιούν τροποποιημένες στη ψυχιατρική, την ψυχολογία και τον αθλητισμό. Εμείς στη γιόγκα έχουμε την ολοκληρωμένη τεχνική. Μερικά από τα θέματα που ήδη έχουμε παρουσιάσει είναι:

 

ΓΡΗΓΟΡΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

     Γρήγορη χαλάρωση σε ειδικά σημεία κλειδιά που συσσωρεύουν ένταση.

ΑΥΤΟΠΑΡΑΔΟΧΗ

     Για να απαλλαγούμε από την αυτοκριτική και να αναπτύξουμε

     την αυτοεκτίμηση.

ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ

Βελτιώνει την επίγνωση και τον πλούτο στην αναπνοή.

Βοηθητικό στην όλη διαδικασία για την "Απελευθέρωση της Αναπνοής". Η χαλάρωση που μας συντονίζει με

"Τα Κύματα της Αναπνοής", της προσωπικής αναπνοής .

ΗΣΥΧΟΣ ΥΠΝΟΣ.

     Συχνά κρατάμε τις εντάσεις και στον ύπνο με αποτέλεσμα να μην

     ξεκουραζόμαστε ούτε καν στον ύπνο. Η γιόγκα χαρίζει ήσυχο και βαθύ ύπνο.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΦΩΣ.

    Δίνει ένα αίσθημα αισιοδοξίας θετικής  οπτικής του εαυτού

    και πνευματική θεώρηση των πραγμάτων και καταστάσεων.

ΝΟΗΤΙΚΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ.

     Παρατήρηση του νου. Αναπτύσσει την ικανότητα  συγκέντρωσης.

     Ιδανική για την ,απομάκρυνση της νοητικής και συναισθηματικής έντασης.

     Είναι  σειρά χαλάρωσης - αυτοΰπνωσης και οραματισμοί.

ΓΙΟΓΚΑ ΝΙΝΤΡΑ - YOGA NIDRA

   Μέθοδος χαλάρωσης δομημένη από τον Swami Satyananda Saraswati, λύνει την συναισθηματική,

   νοητική - πνευματική, σωματική ένταση και η επίγνωση περνάει σε νέες διαστάσεις.

Η ΛΙΜΝΗ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΑΣ.

Υπάρχει ένα γνωμικό στη γιόγκα: Είμαστε τόσο νέοι όσο και η κατάσταση της σπονδυλικής στήλης. Στα μαθήματα της γιόγκα κρατάμε νέα την σπονδυλική στήλη χρειάζεται όμως να "επισκεφθούμε" και τη Λίμνη της Νεότητας. Είναι Οραματισμός, Πρακτική Γιόγκα και Διαλογισμός.

ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΙΔΙ.

Για να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και να ανοίξουμε

για να δεχτούμε αγάπη και να αγαπήσουμε.

TERRA INCOGNITA

     Το σώμα είναι το σπίτι μας. Μπαίνουμε σε καινούργια δωμάτια.

ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.

Βοηθάει να επικεντρωθούμε στο παρόν. Το σώμα και η αναπνοή είναι στο παρόν

ο νους όμως διασπάται στο παρελθόν και στις ανησυχίες για το μέλλον.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ

     Ο διασπασμένος νους που ταξιδεύει επιστρέφει στο παρόν.

ΑΠΟΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ

     Επικοινωνία, απομάκρυνση της ενοχής και να συγχωρήσουμε τον εαυτό μας.

Η ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

     Επικοινωνία με το υποσυνείδητο και αυτομεταμόρφωση.

ΘΙΒΕΤΑΝΙΚΗ ΑΝΑΠΝΟΗ.

Ιδανική για όσους έχουν κάποια δυσκολία να χαλαρώσουν

ή ετοιμάζονται να φύγουν από το σώμα τους.

ΕΞΩΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

     Βιωματική εμπειρία για βαθιά κατανόηση του ενεργειακού σώματος.

     Ταξίδι έξω από τα όρια του φυσικού σώματος.

ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΑΥΡΑ

     Δυναμική τόνωση της αύρας, της φωτεινής ενέργειας που μας περιβάλλει.

ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ.

     Βιωματική εμπειρία για βαθιά κατανόηση,

     κάθαρση και απελευθέρωση από το παρελθόν.

Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ

     Αυτός ο καθρέφτης είναι μαγικός και αυτό που "καθρεφτίζει" θα περάσει στη ζωή σας.

     Θα περάσει την εικόνα του στην πραγματικότητα. Είναι επικίνδυνος γιατί η δύναμη του μαγεύει.

.

     Πολλά από αυτά τα θέματα υποδείγματα είναι σειρές ή διαδικασίες. Κάποια από αυτά τα θέματα θα χρησιμοποιηθούν και στα  μαθήματα - εργαστήρι χαλάρωσης. Υπάρχει πολύ μεγαλύτερος πλούτος σε θέματα και τεχνικές χαλάρωσης και αυτοΰπνωσης. Είναι πολλά τα πεδία που μπορούμε να βοηθήσουμε με την χαλάρωση και την αυτοΰπνωση.

 

     Τα περισσότερα θέματα είναι δημιουργήματα μας και παρουσιάζονται μόνο από το Γιόγκα στην Αθήνα (Yoga in Athens) www.yogainathens.gr. Στην απλοποιημένη τους μορφή τα χρησιμοποιούμε για να ολοκληρώσουμε έναμάθημα γιόγκα σαν θέμα χαλάρωσης. Μερικά θέματα τα δανειζόμαστε που τα χρησιμοποιούμε και σαν εισαγωγή, μικρή συγκέντρωση - διαλογισμό με διαφορετικό θέμα κάθε φορά για να μας απαλλάξει από τις έγνοιες, το δρόμο, τη διαδρομή, το άγχος πριν από το κυρίως μάθημα της γιόγκα.  

 

      * Η "Χαλάρωση" γίνεται "αυτοΰπνωση." Χρησιμοποιούμε τον όρο "αυτοΰπνωση" για να δείξουμε ότι επιδιώκουμε κάτι πιο εξειδικευμένο. Η χαλάρωση έχει συχνά περισσότερο σχέση με το άγχος και την ένταση.  Μπορεί από την άλλη η απλή χαλάρωση ή η Γιόγκα Νίντρα (Yoga Nidra) εύκολα να μας φτάσει στο πέμπτο επίπεδο που ονομάζεται Πρατιαχάρα (Pratyahara).  Το Πρατιαχάρα είναι ένα επίπεδο από τα οκτώ  επίπεδα της Ράτζα Γιόγκα  (Raja Yoga) ή (Ashtanga Yoga) Αστάνγκα  Γιόγκα όπως από αρχαίους χρόνους ονομάζονται τα κείμενα της γιόγκα (Yoga Sutras) του Πατάντζαλι (Patanjali). Οι Γιόγκα Σούτρες (Yoga Sutras) του Πατάντζαλι είναι λακωνικοί στίχοι που χρειάζονται ερμηνεία, μελέτη και διαλογισμό για την πλήρη κατανόηση τους.

 

  Ι.Κένης δάσκαλος γιόγκα και διαλογισμού

 Επικοινωνία και Πληροφορίες ΕΔΩ & Mail: info@yogainathens.gr

.

<<ΧΑΛΑΡΩΣΗ   1   2   3   4   5   6   7  +  1   2   3  +  1   2   3   ΑΥΤΟΫΠΝΩΣΗ>>

σελίδες για την χαλάρωση της γιόγκα το διαλογισμό και την αυτοΰπνωση

.

     

YOGA HOME

.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ

 up//επάνω

 

.