English       

YOGA HOME

                       

 Μπορείτε να δείτε τις υπερσυνδέσεις στο κείμενο χωρίς να χάσετε αυτή τη σελίδα

  ΓΡΗΓΟΡΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

 
 "Γρήγορη Χαλάρωση" δεν σημαίνει βιαστική χαλάρωση αλλά αποτελεσματική ως προς τα άμεσα αποτελέσματα της. Χρειαζόμαστε συχνά μία μέθοδο όταν συνειδητοποιούμε ότι έχουμε συσσωρεύσει ένταση.  Μπορεί να νοιώθουμε την ένταση σε συγκεκριμένα σημεία στο σώμα. Χρειαζόμαστε μία μέθοδο για να υπερβούμε την ένταση, το στρες και το άγχος όπου το εντοπίζουμε. Τότε είναι που χρειαζόμαστε τη "Γρήγορη Χαλάρωση". Ίσως θα μπορούσαμε να την λέμε και "Η χαλάρωση πάνω σε ενεργειακά σημεία κλειδιά". Η "Γρήγορη Χαλάρωση" γίνεται πάνω σε συγκεκριμένα ενεργειακά σημεία. Πολλά από αυτά τα σημεία σχετίζονται με τα εφτά Τσάκρα αλλά και τα δευτερεύοντα Τσάκρα (ενεργειακά =βιοενέργεια/ κυκλώματα). Συνήθως και σε αυτά τα σημαντικά σημεία μπλοκάρεται η ενέργεια όταν νοιώθουμε ένταση. Ανοίγουμε αυτά τα σημεία και τα αποφορτίζουμε για να κυκλοφορήσει πάλι η ενέργεια. Ανάλογα με τις ανάγκες, το χρόνο που διαθέτουμε αυξάνουμε ή μειώνουμε το νούμερο με τα σημεία που δουλεύουμε ή και εξειδικεύουμε όπου συγκεντρώνει ο καθένας την ένταση και το άγχος. Είναι πιο εύκολο να απομακρύνουμε την ένταση και το άγχος με τα συγκεκριμένα σημεία κλειδιά. Η επιτυχία της οφείλεται ότι χρησιμοποιούμε τα Τσάκρα, τα ενεργειακά σημεία (Tsubo) των μεσημβρινών από το Σιάτσου (Shiatsu) και την Γιόγκα Νίντρα (Yoga Nidra) ενταγμένα και συνδυασμένα όλα στη "Γρήγορη Χαλάρωση". Το αποτέλεσμα είναι μια ξεχωριστή εμπειρία βαθιάς και άμεσης χαλάρωσης. Ενώ εμείς χαλαρώνουμε γεμίζουμε με ενέργεια γιατί ενεργοποιούμε τα ενεργειακά αυτά σημεία τα εφτά κύρια και τα δευτερεύοντα Τσάκρα. Επειδή η τεχνική "Η χαλάρωση πάνω σε ενεργειακά σημεία κλειδιά" προσαρμόζεται χρονικά την εντάσσουμε και στα μαθήματα της γιόγκα που γίνονται στο Κέντρο μας. Έχουμε και τον εξειδικευμένο διαλογισμό για το άνοιγμα και την σύνδεση με τα Τσάκρα. Είναι καθοδηγούμενος διαλογισμός με σημεία συγκέντρωσης τα τσάκρα στα μαθήματα διαλογισμού. Οι ασκήσεις γιόγκα (ασάνα =asana) είναι ο βασικός τρόπος για την ενεργοποίηση και εξισορρόπηση των Τσάκρα. Οι περισσότερες ασκήσεις γιόγκα (yoga-asana)  επιδρούν σε συγκεκριμένα τσάκρα και ένα μάθημα γίνεται για να τα ενεργοποιήσει με συγκεκριμένη σειρά. Σαν χαλάρωση την εντάσσουμε στο μάθημα της γιόγκα και ανεξάρτητα από το μάθημα έχουμε την ευκαιρία και τη δυνατότητα να βυθιζόμαστε βαθιά στην ενεργειακή φαινομενικά απλή χαλάρωση-αυτοΰπνωση τη "Γρήγορη Χαλάρωση". Φαινομενική; Γίνεται "επαναφόρτιση" των τσάκρα, μια εμπειρία ζωής που μας φέρνει σε επαφή με την πηγή της ενέργειας, το ενεργειακό μας σώμα για να συνδεθούμε πάλι με την εσωτερική πηγή της ενέργειας μέσα μας. Μας βοηθάει να απομακρύνουμε την ένταση και το στρες από το σώμα και το νου για μια βαθιά χαλάρωση, και την πλήρη ανανέωση με τη "Γρήγορη Χαλάρωση."

 Μπορείτε να βιώσετε βαθιά χαλάρωση και ανανέωση με αυτή την μέθοδο όπως εφαρμόζεται στο Κέντρο Ενημέρωσης Γιόγκα. Μπορείτε να μάθετε αυτά τα σημεία κλειδιά στα μαθήματα γιόγκα, στα μαθήματα διαλογισμού και ειδικά στη χαλάρωση-διαλογισμό "Γρήγορη Χαλάρωση"στα κανονικά μαθήματα και σε συνεδρία. Ώστε να μπορείτε και μόνοι σας να χαλαρώνετε αυτά τα σημεία και να επανακτήσετε τη ροή της ενέργειας στη καθημερινότητα σας. Όταν μάθουμε τα σημεία η τεχνική είναι απλή στην εφαρμογή της. Χωρίς να είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούμε το συνηθισμένο μοτίβο και την στάση της χαλάρωσης (Savasana). Τότε είναι που γίνεται η "Γρήγορη Χαλάρωση" δικιά σας, σαν προσωπικός διαλογισμός. Θα μπορείτε να δουλεύετε με αυτά τα σημεία σε οποιαδήποτε στάση του σώματος ή συνθήκες που προκύπτουν γρήγορα. Μπορεί να είναι ένα ανανεωτικό διάλειμμα ιδανικό για τους έντονους ρυθμούς που ζούμε. Όταν τα πράγματα και οι συνθήκες γίνονται ανεξέλεγκτες και μας καταβάλλουν η "Γρήγορη Χαλάρωση" γρήγορα μας επαναφέρει στο κέντρο μας. 

        

 Ι.Κένης δάσκαλος γιόγκα και διαλογισμού

Επικοινωνία και Πληροφορίες ΕΔΩ & MAIL: info@yogainathens.gr

.

<<ΧΑΛΑΡΩΣΗ   1   2   3   4   5   6   7  +  1   2   3  +  1   2   3   ΑΥΤΟΫΠΝΩΣΗ>>

 σελίδες με πληροφορίες για την χαλάρωση της γιόγκα και την αυτοΰπνωση

         YOGA HOME        

.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ

up/επάνω