YOGA HOME

english

ΓΙΟΓΚΑ - ΑΥΤΟΥΠΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

ΗΣΥΧΟΣ ΥΠΝΟΣ

και ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ

 

H ένταση και το άγχος που έχουμε κατά την διάρκεια της ημέρας συνεχίζεται κατά την διάρκεια της νύχτας κατά την διάρκεια του ύπνου. Το αποτέλεσμα είναι να μην ξεκουραζόμαστε γιατί κάνουμε έναν ανήσυχο ύπνο. Δεν αναπληρώνουμε την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να λειτουργούμε σωστά και αποτελεσματικά την επόμενη ημέρα. Ειδικά τώρα που στις σύγχρονες συνθήκες υπάρχει η απαίτηση να είμαστε συνέχεια σε εγρήγορση. Με την γιόγκα μπορεί αυτό να αλλάξει να αποκτήσουμε ήσυχο ύπνο και βαθύ να μας ανανεώνει ώστε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Γενικά ένα από τα πολλά οφέλη της γιόγκα είναι ότι χαρίζει καλύτερο και βαθύ ύπνο. Ιδιαίτερα ευεργετική είναι η χαλάρωση της γιόγκα. Απομακρύνει την ένταση τόσο από το σώμα όσο και από τον νου όσο έντονο και να είναι το άγχος. Υπάρχει το φαινόμενο κάποιοι που δεν έχουν μάθει να χαλαρώνουν πραγματικά ποτέ. Απλώς αυξομειώνουν την ένταση. Μπορεί να μην μπορούν να αφεθούν για να μπούνε στη κατάσταση της απόλυτης χαλάρωσης και για λίγα λεπτά να κοιμηθούν. Μπορεί να μην είναι σωστό να κοιμηθεί κάποιος σε μία καθοδηγούμενη χαλάρωση αλλά συμβαίνει. Η ανανέωση που νοιώθουν με αυτόν τον αντικανονικό ύπνο είναι ανεκτίμητη. Ελπίζω αυτό να μην συμβαίνει να κοιμάστε γιατί ο υποφαινόμενος καθοδηγεί τις χαλαρώσεις και την αυτοΰπνωση. Μπορεί η όλη πρακτική της γιόγκα να ευνοεί τον ήσυχο ύπνο, για να έχουμε πιο άμεσα αποτελέσματα έχουμε την χαλάρωση - αυτοΰπνωση: "ΗΣΥΧΟΣ ΥΠΝΟΣ" και ειδικές τεχνικές της γιόγκα. Ειδικά για τις τεχνικές της γιόγκα μας πληροφόρησαν ότι παρά τις κρίσεις άγχους κατά την διάρκεια της ημέρας ότι αποδειχτήκαν σωτήριες, δεν συνεχίστηκε το άγχος και στον ύπνο. Εδώ αποδεικνύονται οι τεχνικές της γιόγκα τόσο βοηθητικές για να αντιμετωπίσουμε τις κρίσεις άγχους και γενικά το στρες όσο έντονο και να είναι το στρες.  Για να μην συνεχίζει η πάλη της ημέρας τη νύχτα κατά τη διάρκεια του ύπνου. Ιδιαιτέρα ωφέλιμη τεχνική για το καθένα για καλύτερο και βαθύ ύπνο. Σαν τεχνική είναι στο πρόγραμμα για τα μαθήματα-εργαστήρι χαλάρωσης. Απαραίτητη τεχνική για όσους διατηρούν το άγχος  για μεγάλο διάστημα κατά τη διάρκεια της ημέρας το πιο πιθανό είναι ότι οργανισμός και το νευρικό σύστημα δεν επανέρχεται στους φυσιολογικούς ρυθμούς, η αναπνοή μένει περιορισμένη από την μυϊκή ένταση και ο ύπνος γίνεται και αυτός με άγχος. Το αποτέλεσμα είναι αυτός που υποφέρει από το άγχος να μην ανανεώνεται από τον ύπνο και να ξυπνάει κουρασμένος. Το άγχος καταστρέφει τη ποιότητα της ζωής ακόμα και τη διασκέδαση. Για όσους υποφέρουν από έντονο άγχος και τους προβληματίζει ότι η τεχνική είναι της  γιόγκα λυπάμαι αλλά εσείς δεν έχετε και πολλές επιλογές. Το άγχος, η ένταση, το στρες δημιουργούν σοβαρές επιπλοκές. Το πρώτο βήμα είναι να αποκαταστήσουμε τον ύπνο. Εδώ έρχεται η  χαλάρωση - αυτοΰπνωση: "ΗΣΥΧΟΣ ΥΠΝΟΣ" να συνεισφέρει. Το δεύτερο βήμα είναι κάποιες τεχνικές της γιόγκα που μπορούν να λειτουργούν μαζί. Το επόμενο βήμα είναι ο χειρισμός του άγχους με την αναπνοή. Για να υπάρχει ουσιαστική αλλαγή με σταθερότητα. Η πρακτική της γιόγκα μας προφυλάσσει από τέτοια προβλήματα και μας ευνοεί σε πολλά επίπεδα. Ακόμα καλύτερα υπάρχει   και το προνόμιο την πρακτική του διαλογισμού. Υπάρχουν ειδικές ασκήσεις γιόγκα (yoga asanas) που μας αποφορτίζουν από την ένταση που μπορεί να γίνονται πριν τον ύπνο, ζητήστε τις στα μαθήματα γιόγκα.

   Συνήθως η ένταση και το στρες είναι η αιτία της αϋπνίας και του κακού ύπνου. Η γιόγκα και το στρες δεν συνυπάρχουν, είναι και σαν έννοιες αντίθετες. Μπορεί να φταίει και η ελάχιστη σωματική κίνηση. Τα μαθήματα γιόγκα σας βοηθούν και επιδρούν συγχρόνως σε πολλά επίπεδα. Μερικές φορές για να έχουμε πιο άμεσα αποτελέσματα εφαρμόζουμε τότε και τη μέθοδο της αυτοΰπνωσης "ΗΣΥΧΟΣ ΥΠΝΟΣ". Όταν υπάρχει ειδικό πρόβλημα ύπνου η διαδικασία είναι διαφορετική και πιο σύνθετη. Εδώ έχουμε σημαντικά αποτελέσματα και μαρτυρίες ακόμα από ανθρώπους που στο παρελθόν χρειαζόντουσαν φάρμακα για να κοιμηθούν.

  Ιδιαίτερα ευνοϊκή μέθοδος είναι και η Γιόγκα Νίντρα (Yoga Nidra). Yoga Nidra σημαίνει γιόγκικος ύπνος. Κυριαρχία στον ύπνο με το "γιόγκικο ύπνο" ένας συνειδητός με πλήρη επίγνωση ύπνος. Μπορεί να λύσει τα προβλήματα ύπνου που δημιουργούνται από την ένταση και την ανησυχία. Είναι ένας ύπνος με επιλεγμένα κατασκευασμένα όνειρα που μπορεί να φτάσει και να εξελιχθεί σε διαλογισμό. Με την πρακτική μπορεί να σας δώσει την ικανότητα να κατευθύνεται το όνειρο την ώρα που κοιμάστε. Η Γιόγκα Νίντρα μας φέρνει σε επαφή με τον ίδιο μας εαυτό, αυξάνει την επίγνωση και είναι και μέθοδος αυτογνωσίας. Σαν μέθοδος χαλάρωσης η Γιόγκα Νίντρα απομακρύνει την ένταση και το άγχος από το σώμα το νου και τη ψυχή. Είναι εμπειρία βαθιάς χαλάρωσης για την πλήρη ανανέωση και εξισορρόπηση της ενέργειας μέσα μας. Η ολοκληρωμένη Γιόγκα Νίντρα με όλα τα χαρακτηριστικά της μπορεί να διαρκέσει και περισσότερο από μισή ώρα. Προσαρμόζουμε την Γιόγκα Νίντρα στα χρονικά όρια ενός μαθήματος γιόγκα. Μια κανονική και πλήρης Γιόγκα Νίντρα (γιόγκικος ύπνος) είναι μοναδική εμπειρία βαθιάς χαλάρωσης που μπορείτε να τη ζήσετε στα μαθήματα-εργαστήρι: Καθοδηγούμενη Χαλάρωση, Αυτοΰπνωση που είναι ιδιαίτερα αφιερωμένα στη τεχνική και στη Γιόγκα Νίντρα (Yoga Nidra). Στην πλήρη Γιόγκα Νίντρα υπάρχει η θετική προβολή που την ονομάζουμε "απόφαση" μια απόφαση που γίνεται πραγματικότητα στη καθημερινότητα. Υπάρχει η δυνατότητα στη συνεδρία να γίνει η "απόφαση" της Γιόγκα Νίντρα πιο προσωπική, προσαρμοσμένη με ειδικό οραματισμό και καθοδήγηση για το καθένα μας . Περισσότερα για τη Γιόγκα Νίντρα>>

      Ι.Κένης δάσκαλος γιόγκα και διαλογισμού δημοσίευσε: 26/03/10

Επικοινωνία και Πληροφορίες ΕΔΩ ή Mail: info@yogainathens.gr

..

<<ΧΑΛΑΡΩΣΗ   1   2   3   4   5   6   7  +  1   2   3  +  1   2   3   ΑΥΤΟΫΠΝΩΣΗ>>

    σελίδες με πληροφορίες για την χαλάρωση της γιόγκα και την αυτοΰπνωση    

.

 YOGA HOME  

.

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ

up/επάνω