YOGA HOME 

.

  ΑΝΑΠΝΟΗ

 

 

Μερικοί Τρόποι Απελευθέρωσης και Ενίσχυσης της Αναπνοής στο

Yoga in Athens (www.yogainathens.gr) Εδώ είναι μια απλή τεχνική

 για να δώσει σαφήνεια, επίγνωση στην ένταση και στη χαλάρωση

 

   Παρατηρήστε τον εαυτό σας για να διαπιστώσετε αν μαζεύετε ένταση σε περιοχές κλειδιά όπως ο λαιμός (οισοφάγος), η  περιοχή της κοιλιάς, η λεκάνη ή οι ώμοι. Κάντε μια συνειδητή προσπάθεια για να συνειδητοποιήσετε και να ακούσετε το σώμα σας. Ελευθερώστε και νοιώστε να λύνονται οι σφικτές αυτές περιοχές. Πάρτε μια εισπνοή και με την εκπνοή νοιώστε να αφήνετε κάθε ένταση. Προσπαθήστε να υπερβάλετε την ένταση για επτά περίπου δευτερόλεπτα και μετά αφήστε απότομα για να γίνει σαφής η διαφορά ανάμεσα στην ένταση και την ηρεμία.     

.

  Αυτές οι οδηγίες αφορούν όλες τις κατηγορίες. Τώρα ανάλογα με το κυρίαρχο σχήμα που περιορίζει την αναπνοή σας μπορείτε να το προσδιορίσετε με σαφήνεια και να βοηθηθείτε με τα παρακάτω στη συνέχεια>>

            Ι.Κένης δάσκαλος γιόγκα και διαλογισμού

 Επικοινωνία, ερωτήσεις και πληροφορίες ΕΔΩ & Mail: info@yogainathens.gr

 σελίδες σε συνέχειες πώς να ανοίξετε και να ελευθερώσετε την δική σας προσωπική αναπνοή:

<<Εκπνοή   1    3     5   6      9   10   11   12   13   14   15   16   17  +  1   2   3   4   5   6  Εισπνοή>>

 .

<<Αρχίστε να ελευθερώνετε την αναπνοή σας  YOGA HOME     Πώς είναι η αντίστροφη - ανάποδη αναπνοή>>

 .

ΑΝΑΠΝΟΗ

up/επάνω