YOGA HOME

.

<<προς Βιαστική Αναπνοή        ΑΝΑΠΝΟΗ       προς Παγωμένη Αναπνοή>>

.

    Η Βιαστική Αναπνοή:

    Πως θα την βελτιώσετε:

·       Προσπαθήστε να αφήνετε τους άλλους να τελειώνουν τις φράσεις τους και αφήστε μια παύση πριν αρχίσετε να μιλάτε. Παρατηρήστε την αναπνοή σας όταν ακούτε τους άλλους να μιλούν.

·       Έχετε χρόνο στη ζωή σας για παύσεις; Αν όχι αναδιοργανώστε τον χρόνο σας. Μπορείτε να αρνηθείτε νέα σχέδια και ευθύνες ή να τα μεταθέσετε σε άλλους ώστε να έχετε περισσότερο χρόνο να απολαύσετε τις μικρές χαρές της ζωής.

               

     Η Παγωμένη Αναπνοή:

.      Πως θα την βελτιώσετε:

·     Όσοι είναι σαν να παγώνουν την αναπνοή τους χρειάζεται να χαλαρώσουν δηλαδή να απαλλαγούν από περιττές εντάσεις. Η χαλάρωση της γιόγκα, ο χορός και το μασάζ είναι εξαιρετικές τεχνικές για εσάς.

·     Αν νοιώθετε ότι ο περιορισμός στην αναπνοή σας οφείλεται σε συγκεχυμένα συναισθήματα από το παρελθόν, βρείτε παράλληλα ένα ειδικό που θα μπορεί να σας προσφέρει στήριξη και καθοδήγηση.

             Ι.Κένης δάσκαλος γιόγκα και διαλογισμού

Επικοινωνία πληροφορίες και ερωτήσεις ΕΔΩ & Mail: info@yogainathens.gr

..                      

<<Εκπνοή  1    3     5   6      9   10   11   12   13   14  15  16   17  +  1   2   3   4   5   6  Εισπνοή>>

σελίδες σε συνέχειες για να βελτιώσετε να ανοίξετε  και να ελευθερώστε τον δικό σας τρόπο αναπνοής

 

<<Πως είναι η Παγωμένη Αναπνοή      YOGA HOME  Τα βήματα για την Ελεύθερη Αναπνοή>>

 

ΑΝΑΠΝΟΗ

 

up/επάνω