YOGA HOME

 

      ΑΝΑΠΝΟΗ    

 

 Αντίστροφη αναπνοή: Πώς αντιμετωπίζεται η Αντίστροφη Αναπνοή και μπορείτε να τη βελτιώστε για να την ελευθερώσετε. (www.yogainathens.gr)

 

·      Χαλαρώστε την κοιλιακή χώρα. Πειραματιστείτε να κινείτε συνειδητά το στομάχι προς τα έξω στην εισπνοή και προς τα μέσα στην εκπνοή. Δεν χρειάζεται να σπρώχνετε την κοιλιά προς τα έξω ή να την τραβάτε προς τα μέσα με μηχανικό τρόπο. Απλά αφήστε το να συμβεί και παρατηρείστε τι νοιώθετε όταν δοκιμάζετε αυτόν τον τρόπο αναπνοής.

·      Επιβραδύνετε τον ρυθμό σας για να συνειδητοποιήσετε καλύτερα ότι υπάρχει αυτή η αντιστροφή στον τρόπο που αναπνέετε.

               Ι.Κένης δάσκαλος γιόγκα και διαλογισμού

Επικοινωνία και Πληροφορίες ΕΔΩ & Mail: info@yogainathens.gr

 .

σελίδες σε συνέχειες πώς να ανοίξετε  και να ελευθερώσετε την δική σας προσωπική αναπνοή 

<<Εκπνοή  1    3    4   5   6      9   10   11   12   13   14   15   16   17  +  1   2   3   4   5   6  Εισπνοή>>

 .

<<Πώς είναι η αντίστροφη αναπνοή  YOGA HOME  Πώς είναι η αναπνοή από το στήθος>>

 .                         

ΑΝΑΠΝΟΗ

top/επάνω